fredag 4 november 2011

Ehh, november?

Kom precis hem från gymmet där jag varit och kämpat på bra idag efter att ha testat de flesta sjukdomarna i höst. Nu är jag igång igen! Jag har en väninna som sparkar mig i baken, och det är trevligare att gå tillsammans. Nu väntar dammsugning sedan lunch med tjejerna. Vilken underbar fredag!


Jag kunde inte låta bli och ta lite kort på det sista som blommar. Det är den 4 november, solen skiner, knappt någon vind och det är 15 grader varmt ute! Underbart! Jag har inte rensat mina rabatter sedan i somras, så jag som inte har det minsta göran fingrarna har ingen aning om vad som blommar. Det spelar egentligen ingen roll tycker jag, det är vackert, eller hur?!
En del färger är så fantastiska!



Nu hinner jag inte sitta här längre. Vill inte ta helgen till att städa, så jag måste dra igång nu.

Ha en fin fredag!

Kram, Eva



Inga kommentarer: